Polityka prywatności w sklepie TonerySklep.pl
I. Kto przetwarza dane osobowe i w jakim celu
Administratorem danych osobowych pozyskiwanych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Usługodawca oznaczony w Regulaminie. Dane te przekazywane są w związku z rejestracją i korzystaniem ze Sklepu internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych może uniemożliwić świadczenie usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Klienta zakupów w Sklepie Internetowym.
Dane osobowe, w szczególności: imię, nazwisko, adres, dane do wysyłki, adres e-mail, numer telefonu, przetwarzane są w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną i realizacji składanych przez Klienta zamówień, a także w celu rozpatrywania składanych przez Klienta reklamacji oraz zwrotu świadczeń w przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu towaru). Jeżeli podczas rejestracji Klient wyrazi dodatkową zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych i handlowych przesyłanych drogą elektroniczną, to dane osobowe będą przetwarzane również w celu przekazywania informacji o Sklepie, ofercie i promocjach.
Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich aktualizacji oraz żądania ich usunięcia. Dane osobowe można samodzielnie edytować w zakładce Dane zamawiającego i personalizacja sklepu. Usunięcie konta Klienta możliwe jest tylko poprzez kontakt z obsługą Sklepu, najlepiej dokonać tego poprzez zalogowanie się do konta Klienta i wysłanie wiadomości z żądaniem usunięcia konta Klienta poprzez formularz kontaktu dostępny w zakładce Kontakt.
Aby zrezygnować z otrzymywania Newslettera należy zalogować się do konta Klienta i w dziale Dane zamawiającego i personalizacja sklepu, w części Dane Kontaktowe odznaczyć chęć otrzymywania E-mail Newsletter-a. Informacje o sposobie rezygnacji z Newslettera wskazane są również w stopce każdego newslettera.
II. Zasady bezpieczeństwa
Właściciel Sklepu zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych dzięki odpowiednim środkom technicznym oraz organizacyjnym, a ponadto dba o to aby dane były:
Przy korzystaniu ze Sklepu Klient powinien pamiętać o tym, że:
Jeżeli wcześniej nie założyłeś konta w naszym sklepie, zostaniesz poproszony o podanie swoich danych i adresu dostawy.
Załóż nowe kontoZaloguj się aby uzyskać dostęp do panelu klienta.
Na Twój adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.